Het origineel is een zeer gewild voertuig - maar ook als model graag gezien!
BMW R75/6
Beschrijving
Echte liefhebbers zeggen dat ze hem al aan het vette motorgeluid op grote afstand kunnen herkennen... En niet voor niets
heeft de BMW R75/6 (bj. 1973-76) ook liefdevol “rubber koe” genoemd een enorme schare fans! De -/6 serie was de
pionier voor de vijfversnellingsbak. De modellen 900 en 750 kregen bovendien voor het eerst een remschijf in het voorwiel.
Typisch voor de BMW R75/6 met schijfrem: de hoofdremcilinder onder de tank. Absoluut fascinerend is ook het zeer
gedetailleerde model van deze motor-klassieker in schaal 1 op 10. Het gegoten zinkmodel met kunststofonderdelen bestaat
uit meer dan 100 deeltjes en overtuigt door de vele spectaculaire details. Vooral de authentieke hoogglans-lak in curry-metallic,
de draaibare wielen met metalen spaken, de beweegbare motorstaander evenals de functionerende vering en remmen zijn een bewijs van natuurgetrouwe perfectie.
heeft de BMW R75/6 (bj. 1973-76) ook liefdevol “rubber koe” genoemd een enorme schare fans! De -/6 serie was de
pionier voor de vijfversnellingsbak. De modellen 900 en 750 kregen bovendien voor het eerst een remschijf in het voorwiel.
Typisch voor de BMW R75/6 met schijfrem: de hoofdremcilinder onder de tank. Absoluut fascinerend is ook het zeer
gedetailleerde model van deze motor-klassieker in schaal 1 op 10. Het gegoten zinkmodel met kunststofonderdelen bestaat
uit meer dan 100 deeltjes en overtuigt door de vele spectaculaire details. Vooral de authentieke hoogglans-lak in curry-metallic,
de draaibare wielen met metalen spaken, de beweegbare motorstaander evenals de functionerende vering en remmen zijn een bewijs van natuurgetrouwe perfectie.
Dit zeggen onze klanten
Uw productvragen