Het origineel is een zeer gewild voertuig - maar ook als model graag gezien!
Beschrijving
Echte liefhebbers zeggen dat ze hem al aan het vette motorgeluid op grote afstand kunnen herkennen... En niet voor niets
heeft de BMW R75/6 (bj. 1973-76) ook liefdevol “rubber koe” genoemd een enorme schare fans! De -/6 serie was de
pionier voor de vijfversnellingsbak. De modellen 900 en 750 kregen bovendien voor het eerst een remschijf in het voorwiel.
Typisch voor de BMW R75/6 met schijfrem: de hoofdremcilinder onder de tank. Absoluut fascinerend is ook het zeer
gedetailleerde model van deze motor-klassieker in schaal 1 op 10. Het gegoten zinkmodel met kunststofonderdelen bestaat
uit meer dan 100 deeltjes en overtuigt door de vele spectaculaire details. Vooral de authentieke hoogglans-lak in curry-metallic,
de draaibare wielen met metalen spaken, de beweegbare motorstaander evenals de functionerende vering en remmen zijn een bewijs van natuurgetrouwe perfectie.
heeft de BMW R75/6 (bj. 1973-76) ook liefdevol “rubber koe” genoemd een enorme schare fans! De -/6 serie was de
pionier voor de vijfversnellingsbak. De modellen 900 en 750 kregen bovendien voor het eerst een remschijf in het voorwiel.
Typisch voor de BMW R75/6 met schijfrem: de hoofdremcilinder onder de tank. Absoluut fascinerend is ook het zeer
gedetailleerde model van deze motor-klassieker in schaal 1 op 10. Het gegoten zinkmodel met kunststofonderdelen bestaat
uit meer dan 100 deeltjes en overtuigt door de vele spectaculaire details. Vooral de authentieke hoogglans-lak in curry-metallic,
de draaibare wielen met metalen spaken, de beweegbare motorstaander evenals de functionerende vering en remmen zijn een bewijs van natuurgetrouwe perfectie.
Dit zeggen onze klanten
Uw productvragen